Festes i tradicions

Les festes i tradicions, fan anar a l’escola més enllà d’ella mateixa, és una de les seves oportunitats de pertànyer a un lloc, a un barri, a una ciutat i en definitiva a una comunitat educativa. S’ha d’innovar partint de les nostres tradicions i obrir la nostra mirada cap a l’art, la cultura (amb totes les cultures), aportant-t’hi valors i sent interculturals. Sabem que partim d’una vessant lúdica, però tampoc oblidem que són un bon fil conductor per a treballar continguts i/o capacitats, gaudint de moments gairebé inoblidables, sobre tot per als més petits. Representen l’esforç en l’el·laboració, preparació, organització, etc. però aquest queda alleugerit amb la col·laboració de tota la comunitat educativa i la gran recompensa que arriba amb l’alegria que ens toca el cor dels i de les que son el motor del nostre dia a dia, per això a l’escola gaudim de:

La castanyada

Nadal i Tió

• DENIP
  • Carnaval
  • La vella quaresma
  • Sant Jordi (setmana cultural)
  • Festa dels avis
  • Festa de fi de curs