MATRÍCULA CURS 2021-2022

S’adjunta el llistat de l’alumnat assignat al centre amb indicació de la primera petició. Així com també, la publicació de la llista d’espera.
Durant aquesta setmana, les famílies que us han assignat a la primera petició la nostra escola, us heu d’adreçar al centre o trucar… Llegeix més»

PORTES OBERTES VIRTUALS

FAMÍLIES, BENVINGUDES A L’ESCOLA MARTA MATA. ENS VOLEU ACOMPANYAR EN LES NOSTRES PORTES OBERTES VIRTUALS? VOLEU FER UN TOUR VIRTUAL AMB NOSALTRES? DONCS VINGA SOM’HI!
NO US PERDEU LES NOSTRES PORTES OBERTES VIRTUALS, US VOLEM MOSTRAR EL  NOSTRE DIA A DIA AMB IL·LUSIÓ  I TENIM MOLTES… Llegeix més»

JOCS FLORALS 2021

Avui s’han celebrat a l’escola els Jocs Florals!
En aquest vídeo podeu veure l’entrega de premis que s’han fet als alumnes.
ENHORABONA als guanyadors/es i a la resta també per l’esforç que heu estat fent per dur a terme els textos literaris.
Hem trobat a faltar al grup… Llegeix més»

RACONS A P3

Hola, famílies!!
Com ja sabeu, a l’escola treballem per racons i a partir d’aquests aprenem, juguem, ens relacionem….
Ens ho passem molt i molt bé i cada dia, anem aprenent més!
Us deixem uns vídeos perquè pugueu veure-ho.
Esperem que us agradin molt!!!
Petons dels Micos i els Elefants