LLISTAT D’ALUMNES ADMESOS I LLISTA D’ESPERA

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera
D’acord amb la normativa de protecció de dades les llistes estan anonimitzades. En aquest sentit, el codi de preinscripció té el format PRE20-21XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323). Pel que fa al nom i… Llegeix més»

Calendari de preinscripció curs 2020-2021

Calendari de preinscripció
Per al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria, s’estableix el següent calendari de presentació de sol·licituds de preinscripció: del 13 al 22 de maig.
Atenció: En cas que el Departament d’Educació, per causa de força major, hagi de modificar el… Llegeix més»

GOOGLE CLASSROOM

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu i en aquests dies on la incertesa forma part de la nostra rutina, sobre tot en la vessant educativa, una de les plataformes  que farem servir serà el google classroom. Aquesta ens ajudarà a estar més a prop dels vostres fills… Llegeix més»