AFA

Ser soci de l’AFA implica descomptes en els serveis d’Extraescolars i Acollides. El pagament de la quota de soci de l’AFA és voluntari i amb els diners que aporten les famílies es poden desenvolupar determinades activitats a l’escola (com ara festes i accions lúdiques) i es poden adquirir materials, d’acord amb les necessitats que marca l’escola, que utilitzen tots els alumnes del centre.

Amb les quotes dels associats enguany s’ha finançat, per exemple, la nova imatge i jocs infantils als patis. A l’apartat de l’AFA del web de l’escola estan publicades les liquidacions econòmiques i informació sobre com es distribueixen els recursos econòmics que aconsegueix l’entitat. Però si tens dubtes sobre aquest tema o vols més informació només cal que contactis amb l’AFA.

Per a més informació pots accedir als estatuts del AFA a aquest enllaç.

Podeu contactar amb l’AFA mitjançant el següet correu: ampa.escola.martamata@gmail.com

I també ens pots seguir a xarxes socials: