HISTÒRIA

HISTÒRIA DE L’ESCOLA MARTA MATA

L’Escola Marta Mata va néixer gràcies a la necessitat que hi havia a la Ciutat de Mataró de noves places per als seus vilatans. Així el curs 2007-08 l’escola engegava motors amb dos grups de P3 que van conviure en els espais de l’Escola Antonio Machado.

Vam ser una escola privilegiada i vam anar creixent curs rere curs un nivell més. Això, va permetre al petit claustre anar configurant un model d’escola innovador gràcies a la reflexió pedagògica.

El curs 2011-12 els alumnes d’Infantil es van poder traslladar a l’edifici nou, però la resta continuava en obres…El curs següent vam poder gaudir per fi del nostre desitjat edifici, gràcies a la implicació de les famílies, mestres, Ajuntament i Departament.

El curs 2014-15 va néixer el nostre gegant, En Mart en Guepard, una fita feta realitat gràcies a la implicació de les famílies i dels desitjos dels infants. Entre tota l’escola es va fer un concurs per decidir com seria el nostre gegant. El dibuix guanyador, votat pels alumnes i famílies va ser aquest:

Per tant, ara tenim una colla Gegantera que està esperant que t’apuntis i ens acompanyis en totes les festes que el nostre Gegant no es vol perdre…Tens un timbal?

També tenim un conte que explica la llegenda de Mart el Guepard  que va ser presentat pels pares i explicat en una festa de Fi de Curs. La voleu conèixer?