Qui som?

HISTÒRIA DE L’ESCOLA MARTA MATA

L’Escola Marta Mata va néixer gràcies a la necessitat que hi havia a la Ciutat de Mataró de noves places per als seus vilatans. Així el curs 2007-08 l’escola engegava motors amb dos grups de P3 que van conviure en els espais de l’Escola Antonio Machado.

Vam ser una escola privilegiada i vam anar creixent curs rere curs un nivell més. Això, va permetre al petit claustre anar configurant un model d’escola innovador gràcies a la reflexió pedagògica.

El curs 2011-12 els alumnes d’Infantil es van poder traslladar a l’edifici nou, però la resta continuava en obres…El curs següent vam poder gaudir per fi del nostre desitjat edifici, gràcies a la implicació de les famílies, mestres, Ajuntament i Departament.

El curs 2014-15 va néixer el nostre gegant, En Mart en Guepard, una fita feta realitat gràcies a la implicació de les famílies i dels desitjos dels infants. Entre tota l’escola es va fer un concurs per decidir com seria el nostre gegant. El dibuix guanyador, votat pels alumnes i famílies va ser aquest:

Per tant, ara tenim una colla Gegantera que està esperant que t’apuntis i ens acompanyis en totes les festes que el nostre Gegant no es vol perdre…Tens un timbal?