Xerrada sobre “Bullying”

El passat dimarts 26 d’abril van venir a la nostra escola els mossos d’esquadra per fer-nos una xerrada als alumnes de 4t sobre el bullying entre companys i per Internet.

Entre les recomanacions que ens van donar podem destacar les següents:

• No pujar imatges nostres a les xarxes socials.
  • No posar contrasenyes fàcils, com dates de naixement, noms…
  • No tenir grups de Whatsapp per parlar malament d’altres companys.
  • No compartir arxius amb persones que no coneixem.
  • Posar dades personals falses al jocs/videojocs on-line.
  • També ens van ensenyar a confeccionar contrasenyes molt segures i difícils d’endevinar.

També cal destacar que des del passat dilluns 18 d’abril, l’ajuntament ha iniciat una campanya per frenar el bullying al municipi, tot possant a l’abast de qui ho necessiti un servei d’atenció a les víctimes al següent número de telèfon (amb opció d’enviar missatges de whatsapp):