Menjador escolar

El servei de menjador començarà el dia 14 de setembre de 2020 i finalitzarà el dia 22 de juny de 2021, a càrrec de Àgora Col·lectivitats.

El cost del servei de menjador per l’usuari/ària fix/a,  quan se’n fa ús habitual durant com a mínim tres dies a la setmana, és de 6,20€/dia (IVA inclòs).

El cost del servei de menjador per l’usuari/ària esporàdic/a, quan se’n fa ús dos o menys dies a la setmana, és de 6,80 €/dia (IVA inclòs).

La sol·licitud d’inscripció, tant en l’ús fix com esporàdic, es realitzarà mitjançant el formulari on-line:

FORMULARI ON-LINE

PROTOCOL MENJAR PER A EMPORTAR

Davant del confinament d’una grup en l’escola els pares podran sol·licitar el menjar, tant si disposen de beca com no.
La sol·licitud es farà directament a la coordinadora del menjador abans de les 10:00h.

Telf. 691.83.22.99 correu: info@agoracatering.es

Als pares se’ls informarà que la recollida del menjar s’haurà de fer entre les 11:00 i les 11:30h.

La coordinadora ho comunicarà a la cuina, en el mateix moment que comunica el nombre d’usuaris.

El menú constarà d’un primer plat, d’un segon i d’un postres. El menjar anirà dins d’unes carmanyoles i tot plegat en una bossa.
Si el menjar no el poden venir a buscar els pares, aquests hauran d’emplenar i signar el model d’autorització de recollida que hauran de portar
els familiars que vindran a buscar el menjar.

Els pares o familiars sempre hauran de signar una document de responsabilitat Covid. Se signarà al moment de l’entrega.
L’entrega del menjar es farà per la porta d’accés a la cuina del centre.
S’haurà de trucar al timbre i el personal de cuina sortirà a la porta a fer signar el document de responsabilitat Covid , recollir l’autorització si venen
familiars no directes i entrega del menjar.

MENÚS MENSUALS

Menús gener

Menús gener sense carn

Menús gener sense carn de porc