Secretaria

PAGAMENTS

Si heu de realitzar un pagament, en el cas que no pugueu fer-lo a través del Dinantia, haureu de passar per la secretaria de l’escola.

SOL·LICITUD DE CERTIFICATS I DOCUMENTACIÓ A L’ESCOLA

* Podeu fer la vostra sol.licitud a la Secretaria del centre o descarregar-la des de la Secretaria Virtual. Cal que entregueu l’imprès degudament emplenat i signat a la Secretaria de l’escola. Un cop tramitada, es farà retorn del document sol.licitat a través de l’agenda de l’alumne/a.

AUTORITZACIONS DE MEDICAMENTS

* Si necessiteu administrar un medicament al vostre fill/a durant l’horari escolar, cal que empleneu l’autorització i adjunteu la prescripció mèdica corresponent especificant. Podeu demanar aquest document a la Secretaria del centre o descarregar-lo des de la Secretaria Virtual. Cal que entregueu la prescripció mèdica i l’imprès degudament emplenat i signat al tutor/a de l’alumne, juntament amb el medicament a administrar.

JUSTIFICANT DE FALTES D’ASSISTÈNCIA

* Cal justificar les faltes d’assistència a través del document que us facilitarà el/la tutot/a de l’alumne. També el podeu descarregar des de la Secretaria Virtual. És necessari adjuntar el document de visita al metge o qualsevol altre document que justifiqui la falta.

AUTORITZACIÓ PER A L’ADMINISTRACIÓ DE PARACETAMOL

• En cas de presentar febre superior a 38ºC de temperatura corporal mentre s’espera l’arribada d’algun familiar que el pugui portar a casa, es demana l’autorització del pare/mare o tutor/a legal de l’alumne/a.