Teatre a P5B “De què fa gust la lluna?”

Avui els nostres alumnes de P5B han participat en 38è Festival de Teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics. Han representat l’obra “De què fa gust la lluna?”(adaptació de l’obra de Michael Grejniec feta per la Marina Vilardell) al Teatre Àngel Guimerà.

A continuació podeu veure en forma de reportatge fotogràfic lo bé que ho han fet els nostres petits artistes!

Teatre_0

Agraïm la col.laboració de tots els voluntaris i voluntàries que han col.laborat en la preparació del vestuari i el decorat de l’obra. Des de l’escola us animem a que seguiu participant en les activitats dels nostres infants, ja que “entre tots i totes fem el camí de l’aprenentatge”.

A continuació podeu veure el vídeo íntegre de l’obra emès per la RTV del Vendrell.