Quarts de Final (Certamen de Lectura en Veu Alta)

Avui, 27 d’abril, la Marta Carrasco (alumna de 3rB) i la Jana Muñoz (alumna de 5èA) han anat als quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta com a representants de la nostra escola en les categories de Grumets Vermells i Grumets Vers respectivament.

Les dues ho han fet molt bé. De fet, la Marta Carrasco ha passat a semifinals i la Jana Muñoz s’ha quedat a les portes.

Totes dues, juntament amb l’Alejandro Luena i el David Barrau (que són els alumnes suplents de cada categoria), mereixen la nostra felicitació ja que han demostrat ser uns grans lectors.

Enhorabona!

Ha estat un acte molt emocionant i de gran nivell ja que també han participat alumnes d’altres escoles de la província.

Ara, toca preparar-se molt bé per a la semifinal, que es celebrarà a l’Auditori de Tarragona el proper 17 de maig.

Aquí us deixem un reportatge dels millors moments viscuts el dia d’avui.