PREINSCRIPCIÓ ALUMNES DE 6è

Benvolgudes famílies,

Al bloc de l’escola hem fet un apartat específic amb informació sobre la preinscripció escolar: https://agora.xtec.cat/esc-martamata-vendrell/categoria/secretaria/preins_escolar/

Tot i així, per a poder conèixer els detalls de l’institut al qual voleu preinscriure el vostre fill/a, us facilitem l’enllaç directe a la web corresponent de cada centre (només heu de clicar sobre el nom de l’institut). Allà trobareu informació més detallada sobre les portes obertes virtuals, les dades de contacte i l’horari de preinscripció presencial (sempre amb cita prèvia).

Recordeu que els alumnes de l’Escola Marta Mata tenen doble adscripció, tant a l’INS Baix Penedès com a l’INS Andreu Nin.

Així mateix, si teniu qualsevol dubte ens podeu fer un correu electrònic a l’escola, a secretaria@escolamartamatavendrell.cat o ens podeu trucar al telèfon 977666062 a partir del dimecres 13 de maig en horari de 9 a 13 hores i de 17 a 19 hores.

Salutacions cordials.