Creem les normes

Els alumnes de 4tA hem pensat les normes d’aula, les hem escrit a la llibreta de català. Els delegats han creat un cartell. És un compromís entre nosaltres mateixos, per crear un bon clima de treball i d’aprenentatge d’aula.

Comencem a Psico

Els nens i nenes de P3 estem molt contents de començar aquesta nova etapa de les nostres vides; i encara que som els més petits del centre, ens ho passem genial coneixent-nos i relacionant-nos mitjançant jocs i feinetes. Encara no hem pogut fer Psico, però hem treballat la psicomotricitat fina jugant a la sorra amb l’Alba i la Montse que ens estimen molt.
Cada dia és una aventura per nosaltres, BON CURS A TOTHOM!!!… Llegeix més»

Ens presentem: Qui sóc?

Aquests primers dies d’escola, han estat molt importants per presentar-nos i conèixer-nos una mica més. Decorant els banderins de presentació: Qui sóc? Les nenes i els nens de 1r han pogut parlar d’ells mateixos, de les seves preferències, de la seva família, la seva mascota… i gaudir en un ambient relaxat i de joc del retrobament del grup, com també acollir als nous companys i companyes que formen part d’aquesta gran aventura. Preparats per iniciar aquest nou curs!… Llegeix més»

Benvinguts al curs

Emprenem un nou curs. Avui ens hem retrobat, hem compartit les nostres vivències. Hem aprofitat per valorar i consensuar el que creiem important.

Volem fer comunitat a partir d’un bona comunicació, per ajudar-nos, per compartir, donant eines per a la reflexió. Treballarem la motivació i el sentit de la responsabilitat per portar a bon terme aquest curs que avui comença.… Llegeix més»

Revista Escolar 2020-21

Al llarg d’aquest curs, l’alumnat de 2n d’ESO ha pogut gaudir de l’optativa de Revista Escolar. Han estat dissenyant i elaborant la revista escolar del centre.
Hi trobareu representades un seguit d’activitats que han dut a terme els diferents nivells al llarg del curs. A més… Llegeix més»