Passatge del Terror amb la Família Adams!

El passat dijous 27 d’octubre l’AMPA va organitzar un passatge del terror al gimnàs de l’escola pels nens i nenes de 4t, 5è i 6è que hi van passar en diferents torns durant tot el dia. Els alumnes de P3 fins a 3r també van rebre la visita d’unes simpàtiques bruixes que els van obsequiar amb unes mandales de Halloween per pintar.

A la tarda, la terrorífica casa de la Família Addams va obrir les seves portes a les 17h per tothom que hi vulgues passar una mica de por. Aquesta és la segona activitat que forma part del conjunt d’actes de celebració del 10è aniversari de l’escola.

A continuació podeu veure l’enllaç al vídeo emès el dia 28 d’octubre a les notícies de Ràdio i Televisió del Vendrell.

img-20161027-wa0135