Halloween

Per Halloween, hem preparat un racó superterrífic a l’entrada de l’escola. Hi ha una casa encantada amb personatges que s’amaguen darrere de les portes i les finestres. També hi ha una carbassa  per a espantar els fantasmes i les males ànimes que es diu “Jack’o’lantern”.

20151029_161735

Com ja sabeu, el Halloween és una celebració importada de les cultures anglosaxones. Tradicionalment, durant la nit del 31 d’octubre els infants surten disfressats i van demanant caramels per les cases. A l’escola, ho hem volgut celebrar amb una exposició de boniatos disfressats realitzats pels alumnes de 5è i 6è.