Guanyadora del concurs CEVIPE!

El passat 16 de desembre es van donar a conèixer els alumnes guanyadors del concurs “Disenya la teva etiqueta” realitzat per la cooperativa vinícola de la comarca (Cevipe). Una de les guanyadores ha estat la Naïs Candalija, de la classe de 4tB, que va dissenyar una etiqueta molt creativa per vestir les ampolles de vi blanc durant aquestes festes.

Enhorabona Naïs!

cevipe

Al concurs van participar alguns alumnes de 4t d’Educació Primària de la nostra escola, juntament amb altres alumnes de vuit centres del Vendrell.

A continuació us deixem una mostra fotogràfica de l’acte de l’entrega de premis que es va realitzar a l’Agro-Tast del Vendrell i que va comptar amb la presència de Xavier Farré (president executiu de Cevipe) i del regidor d’Ensenyament del Vendrell, Kenneth Martínez.

Els beneficis que surtin d’aquesta iniciativa es destinaran al projecte «Fem Pinya», d’ajuts a les beques de menjador escolar.