Concurs escolar “Dissenya la teva etiqueta”!

Els alumnes de 4t de primària han participat en el primer concurs escolar Agro-tast  “Dissenya la teva etiqueta” organitzat per la cooperativa CEVIPE. L’objectiu principal consisteix en donar a conèixer el món de la vinya i l’agricultura entre els més joves, aprofitant la importància que té aquest sector a la nostra zona del Penedès.

Cada alumne ha fet un dibuix amb el disseny d’una etiqueta de vi. D’entre tots els dibuixos presentats es seleccionaran els 4 millors i se’n faran etiquetes per a un vi blanc, un vi rosat, un vi negre, i un cava.

Es preveu que els dibuixos seleccionats es presentin durant el mes de desembre en un acte públic. De moment, us deixem alguns dels dibuixos presentats.