Celebrem el Dia Ecolar de la Pau I la No Violència!

El passat dilluns 30 de gener els nostres alumnes de les classes de 5èA, 5èB i 5èC vam anar a l’Auditori de l’Escola Municipal de Música Pau Casals per a celebrar el Dia Escolar de la Pau i la No Violencia, juntament amb altres escoles del Vendrell. En aquest acte, els nens i nenes de la nostra escola van interpretar la cançó ‘No dubtaria’ (versió en català del cantautor Antonio Flores).

A l’escola els alumnes de les demés classes també van realitzar diferents activitats a l’aula i murals per treballar els valors de la pau arreu del món.