Aquest mes fem… Risoteràpia!

Aquest mes de desembre, en motiu del 10è aniversari, ens agradaria molt que esclateu de riure. Per aquest motiu,  s’ ha programat un taller de risoteràpia, a càrrec d’Anabel Pérez de la Creu Roja, que tindrà lloc el dilluns dia 12 de desembre al gimnàs de l’escola, podeu escollir una de les dues sessions disponibles:

imatge riallera.jpg

• De 18,30 a 19,30 h. Taller de risoteràpia en família. Dirigit a pares/ mares juntament amb els vostres fills/es.

• De 20 a 21 h. Taller de risoteràpia per adults (només per a les famílies de l’Escola).

L’ aportació per a realitzar aquest taller és de 1€ per adult (socis de l’ AMPA) i 2€ els no socis. Pels alumnes del centre el taller és gratuït.

Per a reservar la teva plaça vine a veure’ns al despatx de l’AMPA el dilluns 12 de desembre de 9 a 10,30h, o bé 30 minuts abans d’obrir les portes de cada sessió.

sopa lletres riallera.jpg

US HI ESPEREM A TOTS/ES !logo-10e-aniversari-2