Aquest mes fem… El passatge de la Família Addams!

Continuem amb la celebració del 10è aniversari de l’escola. Aquest mes hem organitzat un passatge del terror al gimnàs de l’escola per a tothom que vulgui passar una estona terrorífica amb la Familia Addams.

El dijous 27 d’octubre, els alumnes de 4t, 5è i 6è curs de primària entraran durant l’horari lectiu amb el/la seu/va mestre/a.

El mateix dia per la tarda, el passatge del terror estarà obert a les famílies que hagin adquirit la seva entrada amb antel.lació al despatx de l’AMPA. Els menors d’edat han d’anar acompanyats d’un adult. Els alumnes de l’escola tenen l’entrada gratuïta però cal venir a buscar la seva invitació al despatx.

El preu de les entrades és:

• socis de l’AMPA: 1€
  • no socis de l’AMPA: 2€

Les entrades es podran adquirir al despatx de l’AMPA els dies 10, 17 i 24 d’octubre de 9:00 a 10:30 hores; i el 13 i 20 d’octubre de 15:00 a 16:30 hores.

Les places són limitades (150 persones).

Afanyeu-vos si sou valents!!!

addams-bg

logo-10e-aniversari-2