Setmana dels Alocs 2020. Cooperació

Curs rere curs la Setmana dels Alocs ens ha servit per reflexionar sobre el nostre entorn, la natura, el medi ambient i el nom de l’escola. Enguany el lema del curs, que hem anat desenvolupant a les aules i a altres celebracions com el carnaval, és la cooperació.

En aquesta situació que estem vivint podem sentir en pròpia pell la necessitat de cooperar, d’ajudar-nos i de compartir com un valor essencial per tirar endavant com a comunitat en tots els aspectes: familiar, educatiu, social,…

És per això que durant aquesta setmana proposem a tot l’alumnat del centre activitats per definir, reflexionar i posar en pràctica la cooperació.

En aquest mateix article trobareu els enllaços a les diferents propostes que han preparat les mestres de l’escola Els Alocs per cada grup (petits, mitjans i grans). Com que es tracta d’un tema d’escola us el presentem conjuntament en aquest article. De la mateixa manera penjarem aquí totes les aportacions que ens feu arribar de les nenes i els nens i així les podrem compartir.

La cooperació ha de formar part de l’ànima del centre tal i com ho són la igualtat de gènere, la cura del medi ambient, el respecte per la diversitat i la recerca de l’esperit crític.

Abans d’acabar, un pensament per les famílies del centre en relació a la cooperació:

Paquets d’activitats de la Setmana dels Alocs:

grup de petits (p3, p4, p5)                    aportacions

grup de mitjans (1r, 2n i 3r)                   aportacions

grup de grans (4t, 5è i 6è)                     aportacions

mural cooperació dels grup del grans

activitat de música per tots els nivells cantem la cançó: Quan tot s’enlaira del grup Txarango

gaudiu clicant aquí de la cançó

També podem cooperar d’aquesta manera d’aquesta manera: cliqueu aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *