Per a la Marta Juanola

La Marta: Mestra i artista

Per a tots aquells que no van tenir el privilegi de conèixer la Marta és important transmetre la presència que va tenir en la creació i l’impuls de l’escola “Els Alocs”.

La Marta va tenir un paper fonamental en l’arrencada del projecte de la nostra escola. Des del primer moment la seva dedicació incansable, la seva visió artística conjuntament amb les seves habilitats com a mestra i artista van contribuir en gran mesura a l’èxit i al desenvolupament del nostre projecte escolar.

Durant tots aquests anys la seva creativitat, la seva sensibilitat i el seu mestratge ha nodrit l’esperit artístic de tots els nens i nenes de l’escola.

La nostra escola ha perdut una mestra extraordinària però la Marta viurà sempre amb nosaltres: en cada cançó, en cada acord, en cada pinzellada, en cada traç… El seu amor per l’harmonia i l’expressió a través de l’art continuarà ressonant al cor de l’escola “Els Alocs”.

Gràcies Marta!

Aquest text l’ha escrit la Montse Núñez, mestra fundadora de l’escola Els Alocs.

1. Mercè Sesé Sabartés

Gràcies per aquest escrit.
    Ens coneixíem de molts anys i ens apreciàvem de cor.
    M’hauria agradat molt treballar amb ella a l’escola.
    Estic convençuda que la seva empremta perdurarà i que ens acompanyarà sempre.

2. Alegria Julià Danés

Marta, quina tristor… ja no et veuré més quan vagi a l’Auditori. Abans de començar el concert sempre m’apropava al cantó esquerre del lateral escena i tu em saludables amb una cara riallera. Mestra i alumna ens donàvem una abraçada virtual que ens eixamplava el cor. T’enyorare molt…

3. Núria Sales Silva

Una gran persona, mestra i amb un cor molt gran ple de bones intencions i inspiracions. Una gran perdua.
    Descansa en Pau Marta , gràcies per tot lo aportat a la escola Alocs i als nens ,entre ells el meu fill Marc.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *