Activitats d’educació física setmana del 25 al 29 de maig

CICLE INICIAL

El vostre nom, és difícil de fer?

Heu de representar el seu nom o una altra paraula fent les lletres amb el cos. Podeu representar-les drets o estirats al terra.

Haureu d’enviar algun vídeo, foto  o comentari a educaciofisica@escolaelsalocs.ca

Models de lletres

Vídeo demostració

CICLE MITJÀ

El Barbut agafat amb pinces

Heu de dibuixar un home barbut en una làmina, retallar la barba, fixar-lo a una cadira o taula i enganxar 10 agulles d’estendre a la barba. Heu de transportar-se les agulles d’una en una i des d’una distància determinada. Ho podeu fer competint amb algú o contra rellotge.

CICLE SUPERIOR

Atrapa´l si pots!

Es tracta de llançar uns mitjons per sobre del cap i atrapar-los abans no toquin el terra. Es pot fer de diferents formes, sigueu creatius.

Heu de penjar el vídeo o la foto a la Padlet i omplir la rúbrica del Drive

Vídeo demostratiu