JA TENIM NOM!

A l’escola, tenim la tradició que en començar el curs, a partir de diferents dinàmiques, pensem un nom pel grup que ens identificarà i ens acompanyarà tot el curs.

Els noms s’inspiren en els artistes i les seves obres. A cada curs o cicle li assignem un artista o art que motivarà aquesta elecció del nom i també serà el context per el primer projecte a treballar.

En el cas d’I3 no escullen el nom i s’anomenen MAR i CEL que és un quadre de Maria Assumpció Reventós

I4 i I5 alternen entre Miró i Carme Rovira.

1r i 2n treballen Tàpies o Picasso

3r i 4t estudien Dalí o Gaudí

5è la fotografia

6è el cinema

Per presentar l’artista o art fem activitats motivadores diverses: gimcanes fotogràfiques, jocs de pistes, cartes amb missatges enigmàtics, maletes misterioses amb continguts sorprenents,…

Un cop descobert, el grup ha d’arribar a un consens per escollir un nom. En aquest moment entrarà en joc la capacitat de justificar l’elecció i descartar-ne altres opcions.

Aquests són els noms que ens acompanyaran aquest curs:

MARIA ASSUMPCIÓ REVENTÓS

CARME ROVIRA

PABLO PICASSO

SALVADOR DALÍ

FOTOGRAFIA

CINEMA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *