El procés per escollir el nom de la classe (exemple de sisè)

Aquest curs estem treballant la fotografia.

Cada nen i nena de la classe havia d’escollir un fotògraf o fotògrafa amb una fotografia artística que ens agradés i enviar-la al correu de l’aula.

Després cadascú va explicar per què havia escollit aquella imatge, fent una petita presentació a la resta de companys i companyes de la classe.

Més tard, per tal de seleccionar les fotografies que més ens agradaven i descartar-ne les altres, cada nen i nena de la classe n’havia d’escollir un màxim de tres fotografies. Així és com vam anar reduint les imatges perquè en quedessin menys.

Vam veure que hi havia fotografies que eren maques per altres projectes, però no per representar-nos o per ser nom de la nostra classe.

Per reduir el nombre d’imatges vam donar raons i criteris, i vam intentar consensuar entre tots els companys i totes les companyes de l’aula, però també vam fer servir el recurs de la votació en alguna ocasió.

Vam triar unes fotografies, però era important que tinguessin relació amb l’objectiu que cercàvem: trobar el nom de la classe.

Vam pensar uns noms per grups de taula i després els vam escriure a la pissarra i vam votar els que més ens agradaven.

Finalment vam escriure els tres noms que més ens van agradar a la pissarra. Aquests noms van ser: FELINS NOCTURNS, FELINS DE LA NIT i OLD TREES.

Els vam tornar a votar i finalment ens direm OLD TREES.

Noa, Alba i Kiara