Com col·laborem amb les activitats del poble? (exemple Firobi d’educació infantil)

Des de fa 25 anys que Vilassar de mar acull el festival de titelles Firobi. Pel nostre poble és un esdeveniment molt important que aglutina en un parell de dies diferents companyies que mostren diversitat d’espectacles on el nexe d’unió són els titelles.

Dins de l’àrea de descoberta de l’entorn, des de l’escola realitzem un treball de coneixença del festival i aprofitem l’esdeveniment per fer activitats plàstiques amb els nens i les nenes de tota l’etapa d’educació infantil.

Al final de la setmana, tots els nens i les nenes sortiran de l’escola amb un titella que els motivarà i contribuirà a que hi vagin amb les seves famílies.

Podreu veure fotografies de la preparació i de les activitats que es van fer a l’escola si cliqueu aquí.