Benvinguda del curs 2021-2022

Aquest curs hem rebut l’alumnat del centre d’una manera especial, semblant a quan la covid-19 no estava tan present.

Les mestres van anar a buscar els nens i les nenes al punts de trobada fora de l’escola i van portar a l’alumnat de primària a un espai reservat del pati, i a l’alumnat de p4 i p5 a un espai reservat del gimnàs.

Allà els van explicar que haurien de passar tres proves diferents que els havien preparat per aconseguir un sobre amb unes endevinalles.

Els nens i les nenes havien de llegir molt bé les endevinalles i observar unes fotografies per descobrir les funcions de les mestres d’aquest curs: qui serà la mestra de segon? qui farà educació física? quina mestra en ensenyarà música?

Després d’una estona de donar-hi voltes, els uns als altres es van ajudar per descobrir les funcions de totes les mestres, i així tothom va conèixer amb qui faria classe.

Va ser una estona divertida i una bona forma de començar l’escola i retrobar-nos.

Aquí teniu algunes fotografies d’aquell dia.