La presència de les dones en el nostre projecte

Una de les característiques importants que defineixen la línia d’escola és el projecte artístic i dins d’aquest projecte trobem el treball de l’artista. Cada curs de l’escola està representat per un artista que coneixem i treballem al llarg del curs i és a partir d’aquest que decidim el nom de la classe. Alguns d’ells són; Miró, Gaudí, Tàpies, Picasso…

Les mestres de l’escola vam fer una reflexió sobre la poca presència de la dona en el món artístic i sent coherents amb aquesta idea, vam decidir incloure dues dones artistes catalanes: Maria Assumpció Raventós i Carme Rovira.

Maria Assumpció Raventós representa el curs de P3. Aquest curs està desdoblat tot i a partir de les obres paisatgístiques de la Maria Assumpció, les classes reben el nom de Mar i Cel.

Carme Rovira, vilassarenca de naixement representa el curs de P4 i P5, i a partir de les seves obres naïfs hem triat el nom de la classe del Circ per P4 i la classe dels Ocells per P5. Aquesta tria sorgeix a partir dels interessos dels nens i les nenes i dels elements que es poden observar en els quadres.

Podeu veure algunes fotografies del procés d’elecció si cliqueu al següent enllaç.