Curs ” Olivera, avellaner i ametller en producció sostenible i ecològica”

Aquest curs pretén aprofundir en aspectes determinants del conreu com: noves plantacions, esporga, conreu ecològic, gestió del sòl, reg, fertilització i sanitat vegetal, comercialització i qualitat de la producció, tenint en compte un elevat grau de sostenibilitat ambiental.

El curs consta de sessions teòriques i pràctiques que inclouen visites a explotacions comercials i assajos de varietats.

El curs s’adreça a professionals del sector interessats a actualitzar els seus coneixements i a persones que s’inicien en aquests sectors productius.

Escola Agrària de Mas Bové
Dijous 18, 25 de gener, 1, 8, 15, 22, 29 de febrer, 7, 14, 21 de març

Dissabtes 27 de gener, 3 de febrer, 9 de març, 23 i 30 de març.

Dijous 16.00 a 20.00 h / Dissabte 8.30 a 13.30 h

65 hores

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *