Història

L’Escola Agrària de Mas és una de les quinze escoles públiques que el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC) té arreu de Catalunya.

Es troba situada a Constantí, a la comarca del Tarragonès. Sempre ha estat molt lligada al territori, impartint formació professional per a les persones del sector agroalimentari de la zona, i és l’escola agrària de referència al Camp de Tarragona.

L’escola, va iniciar la seva activitat l’any 1977 i actualment, ofereix cursos de formació contínua en l’àmbit agroalimentari de forma presencial, semipresencial i a distància (FAD). També realitza la tutoria de la formació dels joves que es volen incorporar al sector agroalimentari.

Un dels principals objectius de l’escola és contribuir i promoure la professionalització del sector agroalimentari, mitjançant un aprenentatge competencial i un permanent reciclatge, per tal d’afrontar amb competitivitat la continuïtat de les explotacions en el món rural.