Curs “Com crear una botiga en línia i vendre per internet”

La creació d’una botiga virtual és un moment crucial en l’estratègia d’una empresa agroalimentària i cal conèixer quins són els punts bàsics que cal tenir en compte per tal de tenir èxit.

Aquest curs té com a objectiu guiar l’alumnat en aquest procés, proporcionant coneixements essencials sobre el canal digital i explorant el paper vital del comerç electrònic en l’estratègia empresarial. Durant la formació, l’alumnat treballarà amb l’eina WordPress per crear la seva pròpia botiga en línia, centrant-se en aspectes pràctics com els fonaments dels sistemes d’allotjament web i l’exploració dels diferents tipus de productes que es poden oferir. A més, s’abordarà la configuració d’enviaments, impostos i la passarel·la de pagament.

Amb aquest curs, aspirem a dotar els alumnes amb les eines necessàries per afrontar amb èxit el repte de la creació i gestió d’una botiga virtual en l’entorn empresarial agroalimentari.

16, 18, 23, 25 i 30 de gener de 2024; De 18:00 a 20:00 h
En línia: 5 sessions + Exercici pràctic individual tutoritzat
20 hores (10 hores sessions online + 10 hores exercici pràctic)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *