Formació Agrària a Distància (FAD)

Des de l’Escola Agrària de Mas Bové, coordinem tots els cursos de Formació Agrària a Distància (FAD) que ofereix el portal RuralCat. Actualment, disposem d’una àmplia oferta de cursos a distància, molt adaptada a les necessitats del sector agroalimentari.

L’any 2000, el Servei de Formació Agrària (SFA) va començar a treballar la metodologia a distància, tant en format paper com per Internet, per tal d’adaptar-se a les necessitats del sector, que demanava poder accedir a la formació contínua d’una manera més flexible. Així doncs, la FAD va néixer com una alternativa a la formació presencial i amb el repte d’acostar la formació a distància al món rural.

Procurem que la FAD estigui orientada als nostres clients-alumnes i que es basi en un aprenentatge real i significatiu. No és una formació basada en l’autoaprenentatge, sinó que es tracta d’una formació individualitzada, sobretot pel que fa al ritme de treball, on l’alumne/a forma part d’una acció formativa que comparteix amb els seus companys d’aula i amb l’acompanyament d’un tutor/a. A més, els alumnes tenen accés en tot moment als materials d’estudi, de caràcter interactiu, i als recursos didàctics a través del portal RuralCat.