L’objectiu del curs és aconseguir que els alumnes siguin capaços de determinar si l’estratègia de venda del seu producte a través d’aquest canal (Marketplaces) és idoni pel seu negoci.
Es revisaran els principals models de subscripció a aquest tipus de pàgines web de venda i quins costos es poden esperar amb la seva participació.
En cas que el marketplacing sigui adequat pel seu negoci, acompanyar-los en identificar tots els passos a realitzar per iniciar activitat, ajudar-los a determinar una correcta estratègia de preus per obtenir beneficis i entendre totes les accions comercials possibles dins de les plataformes per promocionar la venda del seu producte.
La metodologia del curs és a distància. Aquest curs es farà a partir de classes online i d’un treball individual. Per a l’obtenció de l’acreditació és indispensable assistir a un mínim del 80% de les sessions i l’entrega del treball individual.
10 d’octubre al 7 de novembre de 2023.
de 16.00 a 19.00 h i 5 h de treball individual.
32 €