Curs “Com crear una estratègia de fidelització a la teva empresa agroalimentària”

 

La prioritat de totes les empreses és aconseguir que el client estigui satisfet amb el producte o servei que ha consumit, que repeteixi i compri de nou, i finalment que el recomani. Però quins mecanismes cal implementar perquè això passi?

En aquesta formació donarem un conjunt d’estratègies, tècniques i accions a nivell de màrqueting, vendes i servei al client, que tota empresa ha de dur a terme per tal de retenir clients, aconseguir que aquests comprin habitualment els seus productes o serveis i de retruc es posicionin com a ambaixadors de la marca.

L’objectiu general d’aquesta formació és reflexionar, generar canvis i convidar-vos a entrar en acció.

 

Més informació: Programa i informació del Curs de fidelitzacio de clients

 

 

Escola Agrària de Mas Bové – Constantí (Tarragonès)
13, 15, 20, 22 i 27 de febrer.
Dimarts i dijous 16.00 a 20.00 h

20 hores

32 €

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>