Escola Ribas, 100 anys i tan jove!

Bé, hem arribat al final de la celebració del que ha estat el Centenari de la Nostra Escola. Potser ens ha passat tan ràpid com els 100 anys d’ençà que es van obrir les portes pels primers alumnes.

L’Escola Ribas va néixer amb un esperit de servei i a l’avantguarda de l’educació, però el caminar i el pas del temps no sempre han estat fàcils. Membres del Patronat, Directors, Professors, Alumnes, Pares… Moltes són les persones que han impregnat les seves parets amb una part important de la seva vida.

Són 100 anys d’història, els últims 40 dels quals ha estat dirigida pel nostre estimat Director el Sr. Ramón I. Andújar Álvarez. Seria injust doncs, parlant d’història, no fer una menció especial a la persona que va saber recuperar els valors fundacionals de la Nostra Escola quan no passava per una de les seves millors èpoques i que la ha portat fins als nostres dies essent exemple de valors tant importants per una escola com l’esforç, el treball constant, el sacrifici, l’esperit de superació i la il·lusió per fer de mestres i alumnes persones útils i valorades dins de la nostra societat.

Gràcies a tots els estaments i comunitat educativa que han fet d’aquest Centenari un Centenari per tothom. Gràcies al president del Patronat, l’Il·lustre Sr. Enrique Peña Bielsa, per l’entusiasme mostrat en aquesta celebració i pel recolzament constant a l’activitat diària de l’escola.

Aquesta Escola neix amb el cor de tres germans i amb el cor la continuarem cuidant. Perquè l’Escola Ribas ha anat canviant i canviarà per seguir sent, dins de totes les escoles, l’Escola Ribas.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *