Normes i Funcionament

Per tal que l’alumnat esdevinguin persones responsables, tolerants amb valors referents a la vida col·lectiva, creiem imprescindible complir un mínim de normes:

• Assistir puntualment a les classes. La puntualitat haurà d’observar-se sempre en tots els actes i activitats de l’Escola.
  • Presentar-se nets i polits de cos i vestit.
  • Conservar la neteja de tots els llocs del recinte escola i del seu entorn, deixant els papers i altres en els llocs adients.
  • Obeir a tots els professors del Col·legi, no pertorbar l’ordre, sostenir relacions amigables amb els seus condeixebles i no faltar a la decència i a la urbanitat.
  • Guardar a les classes l’atenció deguda i a realitzar els treballs escolars que se li assenyalin.
  • Respectar a dins i a fora de l’Escola, no només el seu mestre/a, sinó a tots els altres, utilitzant les formes de cortesia tradicionals en el tracte amb els professors/es i amb la resta de persones grans, com és per exemple el tractament de vostè.
  • Respectar a tots els empleats de l’Escola i a obeir-los sempre que els mestres no hi siguin presents. També respectar els materials del Col·legi. Al referir-nos al material també s’ha d’incloure  el propi i el dels companys/es.
  • Proveir-se dels llibres i material d’ensenyament indispensable per a complir els deures escolars.
  • L’assistència al Col·legi de forma constant i regular.
  • Portar l’equip d’Educació Física els dies i hores assenyalades pel centre.
  • Portar l’uniforme i la bata escollida pel Centre.
  • No dur al Col·legi objectes de valor o perillosos.
  • En cas de portar mòbil o d’altres dispositius electrònics, dins del recinte escolar, han d’estar desconnectats. Si és necessari establir contacte alumne-família, tenen a la seva disposició els telèfons de l’escola.  Si l’alumne/a fa un mal ús d’aquests dipositius (dins o fora de l’horari lectiu i del recinte escolar) que impliqui atemptar contra la intimitat, l’honor i la imatge de qualsevol persona, us volem recordar que està incorrent en un delicte tipificat al codi penal. A més a més, a nivell intern prendrem les mesures sancionadores educatives que es considerin oportunes.
  • No es podrà fumar a dins del recinte escolar.
  • L’alumnat, a dins del recinte escolar, no portarà pearcings.
  • Donat el caràcter propi del centre, durà un tall de cabell normal, sense rapades, tint, cues, crestes, etc.
  • Sempre que es realitzi una activitat fora del Centre, cal que tots els que hi participin estiguin degudament autoritzats per les seves famílies sinó, romandran al col·legi a càrrec del professor/a de guàrdia.