Valors

Els nostres Valors:  Com som?

Per aconseguir la nostra missió treballem els valors humans com a pilars de la formació integral del nostre alumnat. Els valors més significatius que configuren la nostra identitat i ens orienten davant les decisions o reptes de futur són els següents:

• Llibertat responsable, fomentant la llibertat de pensament i expressió tot promovent la responsabilitat individual alhora que es fan paleses les implicacions ètiques i socials de les nostres accions.
  • Ètica i responsabilitat social, inculcant principis ètics sòlids i la responsabilitat social en les nostres accions diàries per contribuir sempre al benestar col.lectiu.
  • Excel·lència acadèmica i desenvolupament integral, exigint-nos sempre la qualitat i la millora educativa, i conreant habilitats socials, emocionals i ètiques que preparin als i les alumnes a enfrontar els desafiaments de la vida amb confiança i resiliència.
  • Autonomia, esforç i dedicació a la feina ben feta.
  • Cerca de la veritat, diàleg, coherència, objectivitat i sentit crític.
  • Acceptació, solidaritat i compromís.
  • Estímul de la curiositat cultural i de la creativitat.
  • Participació respectuosa, positiva i responsable.
  • Proximitat i cordialitat en el tracte, contribuint així al benestar dels infants i a la millora de la qualitat en l’experiència educativa. A més, la familiaritat en el centre possibilita relacions més positives que permeten construir ponts entre escola i família, enfortint així la connexió entre les dues parts i afavorint significativament l’èxit educatiu del nostre alumnat.
  • Sostenibilitat i consciència ambiental, contribuint a la preservació del medi ambient i la construcció d’un món més sostenible.

El Claustre de professors i professores i la Direcció del Centre accepta i assumeix la responsabilitat de participar activament en la millora de la qualitat i en la consecució dels objectius establerts per tal de complir la missió que tenim encomanada.