Educació Secundària

Consolidem els coneixements i ens projectem cap al futur

OBJECTIUS D’APRENENTATGE

-Adquirir les competències bàsiques per tal que els alumnes entenguin el món i esdevinguin persones capaces d’intervenir activament i amb criteri en la societat plural.
-Potenciar l’autonomia de l’alumne.
-Millorar la capacitat comunicativa de l’alumnat.
-Conèixer i expressar-se de manera adequada en una o més llengües estrangeres.
-Comprendre que el coneixement científic és un saber integrat que s’estructura en diverses disciplines. Aplicar els mètodes de la ciència per identificar problemes en diferents àmbits.
-Aprendre a conviure recorrent al diàleg com a base d’una convivència tolerant i respectuosa.

COM ELS ACONSEGUIM?

• Metodologia diversa i innovadora

La valoració del nostre alumnat es realitza a través d’una avaluació contínua on es té en compte els següents aspectes: treball diari, esforç i constància.

Apliquem una metodologia motivadora i innovadora per aconseguir  els nostres objectius: l’aprenentatge cooperatiu com el treball en equip, exposicions orals, gravació de vídeos, booktrailers, representació d’obres de teatre, debats…

Realitzem projectes en continguts d’algunes àrees que es basen en la investigació, reflexió i ampliació dels coneixements de forma interdisciplinar sobre temes del seu interès i de l’entorn.

Participem en el projecte eTwinning, que pertany al programa Erasmus. En aquest projecte internacional, els nostres alumnes aprenen, es relacionen i posen en pràctica els seus coneixements, col.laborant amb alumnes d’altres escoles europees.

• Atenció individualitzada

Organitzem i gestionem espais de treball per afavorir als alumnes que presenten dificultats en l’aprenentatge. L’equip psicopedagògic té com a objectiu atendre les necessitats de tots aquells aspectes que intervenen en el seu desenvolupament escolar mitjançant la prevenció, detecció i intervenció de dificultats.

• Acció tutorial

Orientar i acompanyar l’alumne durant tota l’etapa, tant des del punt de vista acadèmic com personal.