#VolemAcollir

En el marc de la campanya “Casa nostra, casa vostra“, ens hem adherit a l’acció de sendsc_0327sibilització que ha tingut lloc aquesta setmana als centres educatius de Catalunya. L’acte ha tingut per objectiu denunciar la situació que han d’afrontar les persones que fugen de casa seva a causa la guerra, la violència o la persecució i busquen refugi a casa nostra. Ho hem fet a través de la lectura a càrrec d’alumnes de la nostra escola de vuit testimonis reals en què persones migrants ens expliquen per què van haver d’haver d’abandonar el seu país.

Vuit alumnes de primària i secundària ens han llegit 8 històries terribles que val la pena que coneguem per tal de fer tot el que estigui a les nostres mans per intentar transformar aquesta societat on vivim i que ho permet.

(Cliqueu a la imatge per veure més fotografies d’aquest acte).