Activitats extraescolars – Curs 2023/2024

Activitats extraescolars que es podran dur a terme a l’escola durant aquest curs 2023-2024 i els horaris establerts:

• Emocions, Música i Expressió Corporal pels alumnes de I3, I4 i I5 : Dimecres de 17:00h a 18:15h. Inici: dimecres 20 de setembre
  • Escola de bàsquet pels alumnes de I5, 1r i 2n de primària: Dimarts i Dijous de 17:00h a 18:30h.  Inici: dimarts 26 de setembre
  • Art i Expressió pels alumnes de primària, de 1r a 6è: Dimarts de 17:00h a 18:30h. Inici: dimarts 3 d’octubre
  • Teatre en anglès: pels alumnes de primària: Dimarts de 13.55h a 14.55h. Inici: dimarts 19 de setembre.
  • Mecanografia pels alumnes de 5è i 6è de primària: Dilluns i dimarts de 13.55h a 14.55h (de setembre a gener). Inici: dimarts 25 de setembre.

Les activitats de Robòtica Educativa, Anglès Extraescolar i Ioga , no s’han pogut dur a terme per a falta d’inscripcions. També, per falta d’inscripcions, no es podrà realitzar l’activitat de JUDO a l’escola, però es mantenen les condicions per a poder-se inscriure als grups que es fan al Pavelló d’Esports de Salt. Pel que fa a Piscina Extraescolar i Equips de bàsquet, els alumnes que s’hi han inscrit han rebut ja, de part de l’entitat organitzadora, la informació corresponent.

Tots els monitors recolliran els alumnes a la classe corresponent a l’hora prevista i durant el primer el quart d’hora els alumnes podran berenar. Cal que tots els alumnes portin el berenar de casa. La recollida, també a l’hora determinada, es farà sempre des del portal de recepció. D’altra banda, l’import de les activitats es cobrarà a través de rebut bancari a l’inici de cada mes o bé a l’inici del trimestre o quatrimestre, segons correspongui d’acord amb la informació publicada a la web de l’AMPA.

Per a totes les activitats iniciades, el període d’inscripció es mantindrà obert al llarg del curs, mentre restin places diponibles. Per a qualsevol informació, poden dirigir-se a la recepció de l’escola.