L’escola

Gràcies a la iniciativa de la Junta de l’AMPA del col·legi i a la seva col·laboració avui podem obrir les nostres portes a tothom qui en vulgui informació.

Hem d’admetre que aquest món de l’internet ens permet d’arribar gairebé a tot arreu. Per això estem satisfets i agraïts que obriu la nostra finestra, per una banda, i per l’altra de poder-vos donar a conèixer el món i la vida del nostre col·legi.

El nostre interès és que a partir d’aquestes pàgines pogueu tenir tota la informació del Centre, de les activitats que s’hi porten a terme, tant escolars com extraescolars. De la informació que es dóna als alumnes i que de vegades no arriba a casa. Volem que sigui una eina de comunicació. Ens hem de posar al dia. I aquest és un altre pas en aquest camí.

Una salutació ben cordial

Joan Casals – Titular