Teatre en llengua anglesa

Aquest curs, totes les classes d’infantil i primària han participat en la representació d’una obra teatral o un taller de teatre en llengua anglesa:

  • Educació infantil: Van veure la representació de l’obra Pinocchio. Una versió moderna, interactiva i musical.
  • 1r cicle de primària: L’obra que van veure és una adaptació del conte clàssic “Peter Pan”. Els infants hi van poder participar a través de cançons participatives i divertides.
  • 2n i 3r cicles de primària: Han realitzat un taller de teatre musical d’una hora de duració (Happy per a 2n cicle i Flowers per a 3r cicle). Són tallers 100% en llengua anglesa en els que els infants són actrius i actors per un dia, aprenent a escalfar cos, veu i ment per poder actuar. Acaben aprenent una coreografia de la cançó prèviament treballada a l’aula.

Aquest programa de teatre en anglès a l’escola és possible gràcies a la subvenció de l’AFA i l’Ajuntament de Salt. 

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum de fotografies.

Fotografies Festa Fi de curs

Aquest divendres 29 de maig ha tingut lloc, un any més, la Festa de Fi de curs, organitzada per l’AFA de l’escola.

La Festa va començar amb un magnífic festival de cançons i balls, a càrrec dels alumnes d’infantil i primària, dirigits per l’Anna i en Ramon.

Tot seguit, el sopar va omplir d’alegria tots els racons del pati de l’escola.

Podeu veure totes les fotografies en aquest enllaç.

Gràcies a tots els que hi heu participat!

Àlbum de fotografies Festival Fi de curs

Aquest divendres 6 de juny va tenir lloc el tradicional Festival fi de curs. Una gran festa amb la participació de tots els nostres alumnes, des dels més petits de I3 fins als de 6è que van acomiadar-se de l’etapa de primària.

Vam comptar amb l’assistència de molts familiars i amics que van gaudir de les espectaculars actuacions de cadascun dels grups.

Acabat el festival va començar el sopar organizat per l’AFA de l’escola.

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum de fotografies sencer.

Festival fi de curs

Ja s’apropa el final de curs i el divendres 6 de juny celebrarem la tradicional Festa de Final de Curs!!! És un moment molt especial perquè tota la comunitat educativa ens reunim per acomiadar el curs escolar i celebrar que arriba l’estiu. Per aquest motiu us animem a participar-hi, ja que els i les alumnes de primària ens han preparat un festival a l’alçada de l’ocasió! A les 19h de la tarda es farà el festival musical i a les 21h el sopar.

Del 27 de maig al 3 de juny, podreu comprar els tiquets a la recepció de l’escola per 6€. Aquest tiquet inclou: pinxo o botifarra, pa amb tomata, patates xips, postres i aigua. Si us cal pa o coca sense gluten ho podreu indicar en el moment de comprar els tiquets.  Us demanem, com sempre, que us porteu els plats, gots, coberts i tovallons, així no generem residus innecessaris.

Com cada any, per poder organitzar les taules i cadires perquè tots i totes puguem seure amb qui ens vingui de gust, us demanem que respongueu el següent formulari https://forms.gle/Ks2npNGZ5sUDr6rRA  abans del 4 de juny.

I com que en una bona festa no hi pot faltar la diversió, hi haurà servei de bar a càrrec de les famílies de 2n d’ESO i música per amenitzar la vetllada després de sopar.

En cas de pluja, la festa s’anul·laria el mateix dia i el festival musical es faria el dilluns 16 de juny a la tarda, al pati de l’escola. En aquest cas, sense sopar.

Us hi esperem, no hi podeu faltar!

English theatre

Per tal d’afavorir l’aprenentatge oral de la llengua anglesa, s’han organtizat al llarg d’aquestes últimes setmanes diversos tallers de teatre en anglès per a tots els alumnes d’Educació Infantil i Primària.

Amb la participació activa dels nostres alumnes en aquestes representacions, complementem l’aprenentatge de la llengua anglesa a partir de la representació teatral per part d’actors nadius, d’obres conegudes, que podem treballar a l’aula abans i després de l’espectacle.

En l’organització d’aquestes representacions teatrals, s’ha comptat amb subvenció per part de l’AFA i l’Ajuntament de Salt.

 

Bones Festes!

L’escola romandrà tancada amb motiu de les vacances de Nadal, des del 21 de desembre fins el 7 de gener, ambdós inclosos.

Us convidem a visitar els blogs per veure les activitats nadalenques:

També us convidem a fullejar i llegir EL RECULL núm. 49, corresponent al curs 2023-2024.

Aturada per les víctimes de la DANA

Aquest divendres 8 de novembre al matí, ens hem trobat al pati, l’alumnat, l’equip docent i tot el personal de l’escola, per mostrar el nostre condol amb les víctimes de la DANA que ha afectat moltes poblacions al País Valencià.

La música ens ha acompanyat a l’inici i al final de la concentració. El manifest ha estat llegit per 3 alumnes de secundària i primària, i un representant de l’equip docent. Hem finalitzat amb un minut de silenci, respectat per tots els participants.

Cliqueu per veure els vídeos de l’acte.