Projecte de convivència: treballem les emocions

Des de finals del curs passat, a l’escola estem treballant en l’elaboració del projecte de convivència, un document que ens ha de permetre millorar en la gestió i resolució dels conflictes que sorgeixen de manera quotidiana, fruit de les relacions que s’estableixen entre els membres de la comunitat educativa.

Arran del procés de diagnosi en què han participat alumnes de secundària, famílies i equips docents, la comissió encarregada de l’elaboració d’aquest projecte, ha proposat l’organització d’activitats/tallers en què participin de manera compartida, alumnes i les seves famílies. Així, entre abril i  maig, s’han dut a terme quatre d’aquestes activitats.

Taller de P5 – Taller de cicle inicialTaller de cicle mitjà – Taller de cicle superior