Per Sant Jordi… llegendes i molt més!

Un any més hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola.

Les classes d’Educació Infantil i Primària han realitzat diverses activitats a l’aula per treballar la llegenda de Sant Jordi i altres llegendes de la ciutat de Girona. També s’han fet activitats lúdiques al pati i al Parc Monar. L’acte conjunt amb les cançons preparades pel mestre de música i el Bibliopati (organitzat per les nostres bibliotecàries) han servit de gran cloenda per aquesta tradicional jornada. Més informació i fotografies a la seva web.

A Secundària, els alumnes de 4t d’ESO han organitzat un joc de pistes fins a l’ermita de
Sant Roc, a Vilablareix. El fil conductor de les activitats ha estat la celebració dels 100 anys del còmic. Per grups ens hem disfressat de 8 personatges de còmic escollits pels alumnes i hem jugat al joc de l’oca amb unes caselles trampa molt divertides. Per ser guanyador havies de superar diverses proves. Més informació i fotografies a la seva web.