Marató de poesia

Aquest dimarts 14 de desembre ha tingut lloc al Passeig Ciutat de Girona de la vila de Salt la Marató de poesia que hem organitzat amb motiu del 50è aniversari de l’escola.

De les 10 del matí fins una mica abans de les 5 de la tarda, alumnes de totes les edats (des de P3 fins a 4t d’ESO) han llegit (o recitat, en el cas del més petits), poemes seleccionats, molts d’ells de Salvador Sunyer i altres poetes catalans destacats.

A més dels alumnes de l’escola, hi han participat mestres i professors, en actiu a l’escola i també altres que han format part de l’equip docent en els darrers anys. També hi ha participat l’alcalde de Salt, molts pares, mares i altres familiars dels nostres alumnes, així com alguns vilatans que s’han acostat a l’escenari.

Gràcies a tots per formar part de la nostra celebració!

Cliqueu a la fotografia per veure l’àlbum d’aquesta activitat.