Gimcana Salvador Sunyer

Aquest dijous 26 de Maig hem celebrat la Gimcana Salvador Sunyer. Tots els alumnes, des de P3 fins a 4t d’ESO, acompanyats de mestres i professors, vam resoldre diverses pistes en els punts on hem geolocalitzat els poemes de Salvador Sunyer.

Un cop resoltes totes les proves ens vam reunir tots al Pla del Socs, on vam dinar i jugar una bona estona. Una gran festa per anar tancant la celebració dels primers 50 anys de l’escola.

Us recordem que a la web de la celebració dels 50 anys hi trobareu totes les altres activitats que hem anat fent aquest curs.

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum de fotografies d’aquesta activitat.