Festa de final de curs

El proper divendres 7 de juny, l’AMPA de l’escola organitza la tradicional Festa de Final de curs. Aquest és un moment especial que ens agrada compartir amb tota la comunitat educativa tot celebrant la imminent arribada de l’estiu. Gaudirem de la cantada dels alumnes de primària, sopar i ball al pati de l’escola. Trobareu tota la informació a la web de l’AMPA.

Ja podeu comprar els tiquets a la recepció l’escola per només 4,5€. Recordeu que heu de dur plats, gots  i coberts de casa (millor que no siguin de plàstic per no generar residus!)

Hi haurà servei de bar a càrrec dels pares d’alumnes de 2n d’ESO. I un cop acabat l’espectacte de Primària, se sortejaran 2 paneres: les tires per participar-hi, les vendran els mateixos alumnes a les entrades i sortides de l’escola i el mateix dia de la Festa.

(En cas de previsió de pluja, els informarem degudament dels canvis pertinents.)