El nostre projecte educatiu, obert i compartit

Aquest dissabte 17 de febrer hem obert, un any més, les portes de l’escola per donar a conèixer el nostre projecte educatiu a les famílies que hi han mostrat interès. Un projecte educatiu, obert i compartit, que guia les activitats des de P3 fins a 4t d’ESO.

Després de la benvinguda i la projecció del vídeo del projecte educatiu a la sala polivalent, les mestres d’educació infantil han fet una breu xerrada informativa sobre aquesta etapa. Al mateix temps, totes les aules de primària i secun`daria s’han obert per oferir una mostra d’activitats, projectes i tallers.

Volem agrair a tots els visitants, a les famílies i alumnes de l’escola, a la junta de l’AMPA i al Club Bàsquet Salt la seva participació i col·laboració amb aquesta jornada.

Cliqueu a la fotografia per veure l’àlbum d’imatges d’aquesta jornada.