Campanya “Judo a l’escola”

Durant la setmana del 13 al 17 de març, les classes d’educació primària i secundimg_20170315_123219-1024x768ària han participat a la campanya “Judo a l’escola” que promou el Consell Esportiu del Gironès. Al llarg d’aquesta setmana, tots els nostres alumnes de primària i secundària s’han iniciat de manera molt divertida en aquest esport.

El judo treballa el control tònic, l’equilibri i la força però sobretot l’autocontrol i el respecte envers el company i envers el teu cos.

Cliqueu a la fotografia per veure l’àlbum d’imatges de les nou sessions realitzades.