Girona Plató 25 d’abril

El 25 d’abril, una vintena d’alumnes del GES van participar en el taller del Museu de Cinema: “Girona Plató”. En el Museu vam veure fragments de pel·lícules rodades a Girona i després, durant una hora, els alumnes van estar rodant les seves pròpies mini històries… Llegeix més»

Sant Jordi 2019

El dia de Sant Jordi vam donar els premis del concurs literari, que tenia com a tema l’amistat. Molts alumnes hi van participar, amb un nivell prou bo. També vam fer un piscolabis i una passejada per les parades de llibres i roses.

• Llegeix més»

Sortida a Empúries 12 d’Abril

L’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, tots els alumnes i professors vam fer una sortida fins a l’Escala, per visitar les ruïnes d’Empúries. Va ser molt interessant i una bona manera d’acomiadar-nos fins d’aquí uns dies.

Sortida a Elna, Ribesaltres i Cotlliure

Dimecres 13 de febrer vam fer una sortida de tot el dia amb alumnes de GES, del curs d’accés a Grau Mitjà i de Català. Guiats per la historiadora Assumpta Montellà, l’autora del llibre “La Maternitat d’Elna”, al matí vam visitar la maternitat, que ara… Llegeix més»

Sortida INNOVACIONS DE LA PREHISTÒRIA

Els alumnes de GES 1 van participar dimarts 22 de gener al Taller “Innovacions de la Prehistòria” del Museu d’Arqueologia de Girona, a Sant Pere de Galligants. Van elaborar un bifaç i una peça de ceràmica. També van encendre foc i van fondre plom per… Llegeix més»