MATRÍCULA CURS 2021-2022

PREINSCRIPCIÓ

El període de preinscripció està tancat, però encara queden vacants en diversos ensenyaments.

Per tal de sol·licitar aquestes vacants cal trucar per telèfon o venir, en horari d’informació, a partir del 2 de setembre. La persona que t’atengui prendrà nota de la teva sol·licitud i, en cas de vacant, t’informarà del procediment a seguir per matricular-te.

MATRÍCULA PREINSCRIPCIONS ADMESES

6 de setembre

GRADUAT EN ESO
INFORMÀTICA
  • grups matí: a les 10 en punt
  • grups tarda: a les 5 en punt

7 de setembre

PROVA D’ACCÉS A GRAU SUPERIOR
PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT
CATALÀ
ANGLÈS
  • grups matí:  a les 10 en punt
  • grups tarda: a les 5 en punt

Documentació que cal dur:

• Dues fotos mida carnet

MATRÍCULA PREINSCRIPCIONS NO ADMESES I LLISTA D’ESPERA

Atès que sempre hi ha preinscrits no admesos o que no han formalitzat la preinscripció o la matrícula en el termini establert, el dia 13 de setembre a les 10 del matí (grups matí) i a les 5 de la tarda (grups de tarda) es convoquen tots els preinscrits no admesos i tots els preinscrits fora de termini (llista d’espera) amb plaça garantida, per tal de cobrir les vacants.

En cas de quedar vacants un cop dut a terme aquest procediment, es convocarà telefònicament a més preinscrits de la llista d’espera.

Documentació que cal dur:

• DNI o Passaport (original i fotocòpia)
  • Llibre d’escolaritat o certificat de notes (només alumnat de Graduat en ESO)
  • Llibre de Família i DNI o passaport del tutor (només alumnat menor d’edat, original i fotocòpia)
  • Dues fotos mida carnet

SANT JORDI

Vam celebrar Sant Jordi a l’aire lliure, aprofitant la zona de gespa que tenim davant l’escola: dijous 22 d’abril amb els grups de tarda, i divendres 23 amb els de matí. La celebració va consistir en un recital de poemes treballats a les classes de… Llegeix més»

MUSEU D’ART DE GIRONA

El dimecres 24 de març els alumnes de GES 1 van fer el taller del Museu d’Art: del pigment a la pintura. Els alumnes de GES 2 van visitar el Museu d’Art i van fer un passeig per la zona literària de Girona.

ANEM A GIRONA

Els alumnes de GES 1 Matí hem fet un itinerari pel barri vell de Girona. Hem sortit del Museu d’Història i hem recorregut el carrer de la Força, l’antiga Via Augusta romana, hem visitat la Catedral, el Passeig Arqueològic, Torre Gironella… acompanyats d’un guia que… Llegeix més»

MONAR’T

Els alumnes de GES 1 Matí vam fer una visita comentada per algunes de les obres del Monar’T, un festival anual de murals i d’art urbà, als barris de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla, ben a prop de la nostra escola d’adults.

El festival… Llegeix més»

XERRADA ASSOCIACIÓ MULTICAPACITATS

El darrer dimecres 5 de febrer, els alumnes de GES i català vam assistir a una xerrada per part de l’Associació Multicapacitats de Girona al CFA Nou Girona.

L’associació multicapacitats és una associació de persones amb discapacitats diverses que busquen sensibilitzar la societat envers la seva realitat… Llegeix més»

EL PES DEL PLOM

Divendres 15 de novembre, l’entitat “A tempo, arts i formació”, en el marc del festival de teatre Temporada Alta de Girona, ens va oferir l’obra “El pes del plom”, en directe a l’escola i per als alumnes de GES. A partir de l’enfrontament entre dos… Llegeix més»

GIRONA PLATÓ 25 D’ABRIL

El 25 d’abril, una vintena d’alumnes del GES van participar en el taller del Museu de Cinema: “Girona Plató”. En el Museu vam veure fragments de pel·lícules rodades a Girona i després, durant una hora, els alumnes van estar rodant les seves pròpies mini històries… Llegeix més»

SANT JORDI 2019

El dia de Sant Jordi vam donar els premis del concurs literari, que tenia com a tema l’amistat. Molts alumnes hi van participar, amb un nivell prou bo. També vam fer un piscolabis i una passejada per les parades de llibres i roses.

• Llegeix més»

SORTIDA A EMPÚRIES 12 D’ABRIL

L’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, tots els alumnes i professors vam fer una sortida fins a l’Escala, per visitar les ruïnes d’Empúries. Va ser molt interessant i una bona manera d’acomiadar-nos fins d’aquí uns dies.