MATRÍCULA CURS 2021-2022

SESSIONS INFORMATIVES

És imprescindible que, abans de formalitzar la preinscripció, s’assisteixi a una sessió informativa i es faci una prova de nivell. Cal tenir en compte que la durada de la sessió informativa i la prova de nivell serà d’una hora i mitja, aproximadament. Cal dur un bolígraf.

Calendari de les sessions:

14 de juny

• matí: a les 10 en punt
  • tarda: a les 5 en punt

15 de juny

ANGLÈS

Pels cursos d’accés, només qui no tingui el títol de ESO haurà de fer una prova de nivell.

• matí: a les 10 en punt
  • tarda: a les 5 en punt

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA DE PLACES

16 de juny

PREINSCRIPCIÓ

Cal dur un bolígraf.

21 de juny

• grups matí: a les 10 en punt

22 de juny

• grups matí:  a les 10 en punt

DOCUMENTS PER PREINSCRIURE’S

• DNI o Passaport (original i fotocòpia)
  • Llibre d’escolaritat o certificat de notes (només alumnat de Graduat en ESO)
  • Llibre de Família i DNI o passaport del tutor (només alumnat menor d’edat, original i fotocòpia)

6 de juliol: Publicació de la llista provisional de sol·licituds

7 de juliol: Sorteig públic al Departament d’Ensenyament

6 al 12 de juliol: Termini per presentar reclamacions

13 de juliol: Publicació de la llista definitiva de sol·licituds ordenades per barem i sorteig

15 de juliol: Publicació, per activitats, de les llistes d’admesos i exclosos i la llista d’espera

Preinscripcions admeses

6 de setembre

• grups matí: a les 10 en punt

7 de setembre

• grups matí:  a les 10 en punt
  • grups tarda: a les 5 en punt

Preinscripcions no admeses i llista d’espera

Atès que sempre hi ha preinscrits no admesos o que no han formalitzat la matrícula en el termini establert, el dia 13 de setembre a les 10 del matí (grups matí) i a les 5 de la tarda (grups de tarda) es convoquen tots els preinscrits no admesos per tal de cobrir les vacants, seguint l’ordre establert a la llista d’espera.

En cas de quedar vacants un cop dut a terme aquest procediment, es convocaran més preinscrits fora de termini.

DOCUMENTS PER MATRICULAR-SE

• Dues fotos mida carnet
  • Resguard de  pagament  de  la quota de material

SANT JORDI

Vam celebrar Sant Jordi a l’aire lliure, aprofitant la zona de gespa que tenim davant l’escola: dijous 22 d’abril amb els grups de tarda, i divendres 23 amb els de matí. La celebració va consistir en un recital de poemes treballats a les classes de… Llegeix més»

MUSEU D’ART DE GIRONA

El dimecres 24 de març els alumnes de GES 1 van fer el taller del Museu d’Art: del pigment a la pintura. Els alumnes de GES 2 van visitar el Museu d’Art i van fer un passeig per la zona literària de Girona.

ANEM A GIRONA

Els alumnes de GES 1 Matí hem fet un itinerari pel barri vell de Girona. Hem sortit del Museu d’Història i hem recorregut el carrer de la Força, l’antiga Via Augusta romana, hem visitat la Catedral, el Passeig Arqueològic, Torre Gironella… acompanyats d’un guia que… Llegeix més»

MONAR’T

Els alumnes de GES 1 Matí vam fer una visita comentada per algunes de les obres del Monar’T, un festival anual de murals i d’art urbà, als barris de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla, ben a prop de la nostra escola d’adults.

El festival… Llegeix més»

XERRADA ASSOCIACIÓ MULTICAPACITATS

El darrer dimecres 5 de febrer, els alumnes de GES i català vam assistir a una xerrada per part de l’Associació Multicapacitats de Girona al CFA Nou Girona.

L’associació multicapacitats és una associació de persones amb discapacitats diverses que busquen sensibilitzar la societat envers la seva realitat… Llegeix més»

EL PES DEL PLOM

Divendres 15 de novembre, l’entitat “A tempo, arts i formació”, en el marc del festival de teatre Temporada Alta de Girona, ens va oferir l’obra “El pes del plom”, en directe a l’escola i per als alumnes de GES. A partir de l’enfrontament entre dos… Llegeix més»

GIRONA PLATÓ 25 D’ABRIL

El 25 d’abril, una vintena d’alumnes del GES van participar en el taller del Museu de Cinema: “Girona Plató”. En el Museu vam veure fragments de pel·lícules rodades a Girona i després, durant una hora, els alumnes van estar rodant les seves pròpies mini històries… Llegeix més»

SANT JORDI 2019

El dia de Sant Jordi vam donar els premis del concurs literari, que tenia com a tema l’amistat. Molts alumnes hi van participar, amb un nivell prou bo. També vam fer un piscolabis i una passejada per les parades de llibres i roses.

• Llegeix més»

SORTIDA A EMPÚRIES 12 D’ABRIL

L’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, tots els alumnes i professors vam fer una sortida fins a l’Escala, per visitar les ruïnes d’Empúries. Va ser molt interessant i una bona manera d’acomiadar-nos fins d’aquí uns dies.