MATRÍCULA CURS 2020-2021

ALUMNAT PREINSCRIT

6 de juliol: Publicació de la llista provisional de sol·licituds (a partir de les 14 h)

7 de juliol: Sorteig públic al Departament d’Ensenyament

6 al 10 de juliol: Termini per presentar reclamacions

14 de juliol: Publicació de la llista definitiva de sol·licituds

17 de juliol: Publicació, per activitats, de les llistes d’admesos i exclosos i la llista d’espera

2 de setembre: Proves de nivell

7 de setembre → Matrícula cursos de:

• Català
  • Anglès
  • Preparació per a la Prova d’Accés a Cicles Formatius de Grau Superior
  • Preparació per a la Prova d’Accés a la Universitat per a majors de 25/45 anys

8 de setembre → Matrícula cursos de:

• Graduat en ESO
  • Informàtica

ALUMNAT NO PREINSCRIT

El període de preinscripció ja s’ha acabat, però encara queden vacants no cobertes en alguns ensenyaments.

Aquestes vacants s’adjudicaran per estricte ordre de sol·licitud.

Per tal de sol·licitar aquestes vacants cal:

1. Trucar per telèfon o venir en horari d’informació, per fer la sol·licitud

Si hi ha vacants, la plaça quedarà garantida.

La persona d’informació que t’atengui, t’explicarà el procediment que hauràs de seguir per formalitzar la matrícula i et citarà un dia i hora.

2. Formalitzar la matrícula el dia i hora que se t’hagi dit

Documentació per a la matrícula:

• DNI, NIE o passaport (original i fotocòpia de les dues cares)
  • Llibre d’escolaritat o certificat de notes (només alumnat de Graduat en ESO)
  • Llibre de Família i DNI, NIE o passaport del tutor (només alumnat menor d’edat, original i fotocòpia)
  • Dues fotos mida carnet

XERRADA ASSOCIACIÓ MULTICAPACITATS

El darrer dimecres 5 de febrer, els alumnes de GES i català vam assistir a una xerrada per part de l’Associació Multicapacitats de Girona al CFA Nou Girona.

L’associació multicapacitats és una associació de persones amb discapacitats diverses que busquen sensibilitzar la societat envers la seva realitat… Llegeix més»

EL PES DEL PLOM

Divendres 15 de novembre, l’entitat “A tempo, arts i formació”, en el marc del festival de teatre Temporada Alta de Girona, ens va oferir l’obra “El pes del plom”, en directe a l’escola i per als alumnes de GES. A partir de l’enfrontament entre dos… Llegeix més»

GIRONA PLATÓ 25 D’ABRIL

El 25 d’abril, una vintena d’alumnes del GES van participar en el taller del Museu de Cinema: “Girona Plató”. En el Museu vam veure fragments de pel·lícules rodades a Girona i després, durant una hora, els alumnes van estar rodant les seves pròpies mini històries… Llegeix més»

SANT JORDI 2019

El dia de Sant Jordi vam donar els premis del concurs literari, que tenia com a tema l’amistat. Molts alumnes hi van participar, amb un nivell prou bo. També vam fer un piscolabis i una passejada per les parades de llibres i roses.

• Llegeix més»

SORTIDA A EMPÚRIES 12 D’ABRIL

L’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, tots els alumnes i professors vam fer una sortida fins a l’Escala, per visitar les ruïnes d’Empúries. Va ser molt interessant i una bona manera d’acomiadar-nos fins d’aquí uns dies.

SORTIDA A ELNA, RIBESALTRES I COTLLIURE

Dimecres 13 de febrer vam fer una sortida de tot el dia amb alumnes de GES, del curs d’accés a Grau Mitjà i de Català. Guiats per la historiadora Assumpta Montellà, l’autora del llibre “La Maternitat d’Elna”, al matí vam visitar la maternitat, que ara… Llegeix més»

SORTIDA INNOVACIONS DE LA PREHISTÒRIA

Els alumnes de GES 1 van participar dimarts 22 de gener al Taller “Innovacions de la Prehistòria” del Museu d’Arqueologia de Girona, a Sant Pere de Galligants. Van elaborar un bifaç i una peça de ceràmica. També van encendre foc i van fondre plom per… Llegeix més»