EL CENTRE CONTINUA OBERT

Ens plau informar-vos que, malgrat les restriccions de mobilitat aprovades pel govern, l’escola Lloreda continua oberta en el seu horari habitual, tant de classes com d’atenció al públic, procurant respectar totes les mesures de seguretat i d’higiene recomanades.

No obstant això, ens estem organitzant per poder oferir també classes online quan això sigui oportú, segons les necessitats de cada matèria i la disponibilitat de l’alumnat.

Si teniu cap dubte sobre el tema, contacteu amb la tutora o tutor del vostre grup per rebre més informació.

Salut, cultura i ànims per a totes i tots!

Centre Formació Adults LLOREDA-la PAU

Inici de curs

INICI DE CURS 2020-2021
Benvolguts alumnes s’acosta el moment en que hem de tronar a l’escola i la situació d’excepcionalitat es manté. Per aquest motiu haurem de prendre un seguit de mesures que permetin l’activitat educativa i garanteixin la seguretat d’alumnes i professors.
L’inici de curs es… Llegeix més»