Informació Mascaretes COVID

Les mascaretes no tenen una vida llarga i les hem d’anar canviant amb freqüència si volem que siguin eficaces.

Una mascareta higiènica dura 4 hores, una quirúrgica de 8 a 12 hores i una FFP2 de 8 a 20 hores. Les de tela han de respectar la norma UNE 0065:2020, en cas contrari no serveixen per protegir-nos. Totes les mascaretes s’han de rentar o airejar cada dia.

L’escola disposa de mascaretes homologades que respecten les normes sanitàries dictades per la Unió Europea. La seva vida és d’unes 90 hores. Si se’ls posa un filtre, se’ls allarga la vida i ens assegurem una doble protecció. Es poden utilitzar fins que es deteriori la roba. Aquestes mascaretes les podeu comprar al CFA Lloreda.

Cuidem el Medi Ambient, cuidem el nostre Planeta. Ell ens ho agrairà.

1. Carmen Isabel Montoro Beiro

M’agrada aquest article perque, crec que mai en la meva vida, o perquè no dir, les nostres vides, ens habíen imaginar tenir de portar-les en totes les eines cotidianes. Ja forma part de la nostra vida i de tota la societat. Però és molt trist que sigui una prenda mundial, a causa d’una pandemia, que serà historia a les nostras vides perque es un fet històric, m’imagino al pas del anys quan aparegui als llibres d’història o en les nostres fotografíes, serà un record trist, però a la vegada alegre perque serà que has pogut sobreviure a aquesta maldita pandemia. Ara el que preocupa encara que hagin sortit les vacunes, no sapiguem quan de temps formarà part de les nostres vides. Crec que era una fet inimaginable, però a la vegada tan real, que marcarà tota les nostres vides, en el passat, present i futur.

2. ELISA CABALLERO INVERNON

Ahora la mascarilla forma parte de nuestras vidas, y también se a hecho un hueco en nuestros armarios,porque hay de tantos colores como de estampados.
    Gracias MASCARILLA